Friday, October 29, 2010

Ya Allah ampunilah dosa2 ku,

Ya Allah!!
Tabahkanlah hatiku ya Allah...
Telah aku lakukan dosa pada Mu Ya Allah..
Aku mohon keampunan daripadaMu ya Allah..
Andai aku telah berdosa kepada sahabat2 yang lain Ya Allah,ampunilah dosaku..
Aku cuba untuk lakukan terbaik dalam menjalankan dakwahMu ya Allah..
Namun cabaran dan ujian Mu itu amat2 berat bagiku..
Ampunilah aku Ya Allah..
Aku tahu semua yang terjadi telah pun tercatat di Luh Mahfuz Mu Ya Allah..
Ringankanlah bebanan ku ya Allah supaya aku dapat meneruskan perjuangan dakwah ku kepada Mu..
Ya Rabbul Izzati,
Andai nyawa menjadi taruhan,aku sanggup berjuang demi Mu...

Sahabat2 ku..
Ku Pohon kemaafan darimu jika aku telah melukakan hati kamu semua..
Sesungguhnya aku masih dalam mencari keredhaan Allah..
Izinkan Aku untuk same2 berjuang dengan kamu semua,
Tegurlah aku jika aku lakukan kesalahan,
Supaya Ikatan diantara kita semakin rapat...
Andai aku pergi dulu,
Doakanlah aku supaya aku ditempatkan bersama para solihin dan para syuhada’,
Aku sayang kamu semua sahabat2 ku...
Setiap gurau senda kamu semua akan aku semadikan dalam jiwaku,
Sesungguhnya apa yang aku lakukan selama ini hanyalah untuk menceriakan sahabat2 semua..
Semoga sahabat semua dapat memaafkan segala kesialpan ku..

Ya Allah,kabulkanlah doaku ini Ya allah..
Berilah ketengan hidup kepada semua sahabat2ku supaya mereka semua dapat hidup dengan sempurna,
Bantulah mereka jika mereka dalam kesusahan ya Allah..
Ku mohon padaMu ya Allah......
Aminn...

No comments:

Post a Comment