Wednesday, November 17, 2010

jgn slh sangka




salam
tolong ye anda2 sume jgn slh sngka knapa saya trok pic berpurdah ini
ade yg kata
sbb nk tarik perhatian org,nk org puji2 ?
itu bkn yg saya nmtk x ingin pon aihh
bkn sbb tu sye trok pix neyh
x terpikir pon = ="
so,tolong jgn slh sngke
tolong jgn ckp eyh  purdah la,lawa pix,n lain2
tolong sye x nk
sye trok pix mcm neyh sbb sye suke tgok org pkai niqab ini
sye teringin nk pkai niqab tpy diri pon x btol lgi
so saya
ingin memperbetulkan/membimbing diri ke jalan yg lbih diredhai-Nya :)
insya-Allah
aminn
btw,saya x mula lagi berniqab pix itu just dirumah saja sbb teringin nk pakai
bkn x nk berniqab tpy klo berniqab je
ckp org tue pon melawan,pakaian pon tah pape so
x lagi la


permukaan muka itu tidak aurat tpy anda sume thukn 
klo lelaki pndang pompuan buad kali kedua tu dose?
so ?? phm2 la sndiri 
n berpurdah ini
1) antara syariat dalam Al-Quran
2) pakaian isteri2 Rasulullah...

nota: tolong jgn slah sngke okayy!saya nk sgt perbetulkn diri ini yg bnyk sgt tersesat dgn pemakain n sume
jadi hope sye bole ubah itu sume kejalan kebenaran aminn :)
doakan sye ye supaya dpt mngubah diri ini

No comments:

Post a Comment