Wednesday, February 23, 2011

^_^

lama agaknya tidak update ini blog
bukan apa kerana sejak dua menjak n bermenjak menjak :D
agak sibuk sikit dengan kerja sampai betul betul duduk rumah btol-btol x keluar dari pukul 6 petang begitu
alahai maaf ya ibu sejak kebelakangan ini anak ibu tidak duduk di rumah , tapi bukan sengaja ibu , kerana buad kerja
sepanduk untuk sambutan Maulud Nabi,dan menaip nama-nama orang yang mengikuti perarakkan itu lagi kerana ustazah melantik saya menjadi pembantu dye kod ,dan kerja setiausaha yang belambak itu ! hik  dan setiap hari rabu je akan pergi ke balai bomba yang terletak kat kkb tu untuk latiham kawad

okay !
tadi serius saya rasa saya balik dari balali bomba tu selekeh :P
sebab tah la tidak tahu ,
dengan baru lepas kawad balik je sekolah hujan turun dgr lebat, so saya pon meredah la hujan tu smbil pegang buku rujukan dan dalam hati takut je buku tu rosak~ bukan takod pasal diri neyh kalau sakit HAHA
dan alhamdulillah selamat sampai ke rumah juga ! bersyukur sangat kerana dari pagi  banyak dugaan yang perlu saya hadapi rasa macam nak pengsan pon ade time kawad tu ~

okay la malas na menaip pnjang2 sebab x de kene menge na pon yang lain tu
p/s : malaysia vs pakistan korang x tgok ke ? 

No comments:

Post a Comment