Friday, February 7, 2014

jeng jeng jeng

Assalammualaikum
Hola-Hola hai hai hey hey hey :D

hopefully semua sihat-sihat.

okay.

dah 2 sem aku kat poli, alhamdulillah tpi sem 2 ni subjeknya mencabar keimanan betul.
tpi x pe, belajar kan? mana ada terus-terus senang..
tipulah kalau saya ckp, saya x dpt pape sepanjang saya di bumi PSIS ni ..
haa banyak kenangan, pengalaman yang saya dapat..


kenangan dan pengalaman manis, pahit, getir, semuanya ada
tpi
bende tu la yang mematangkan diri saya.

heee okay someone is walking in my heart ! cewahh xD
*ayat aku ni minta penyepak haha !
urusan hati dan perasaan.
biar Allah tentukan.
pendam perasaan tu jihad sha . jihad lawan nafsu :')


lihat langit
tersenyum
Tuhan
campakkan rindu ini
tepat ke hatinya.
*serious rindu*







No comments:

Post a Comment